من، دقیقاً عاشقت هستم

 

دریا که توفانی شود من قایقت هستم

بادی،به هر سمتی روی مطابقت هستم


اصلا ولش کن این تعارفات رایج را


من بی مقدمه، دقیقاً عاشقت هستم..........................






نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت13:06---7 مرداد 1391
شب را دوستـــ ــ ـ دارم ...!







چرا که در تاریکـــ ـی ..







چهره ها مشخــــــ ـص نیست !!







و هر لحظــــــــ ـه ..







این امیـــــ ـد ..







در درونــــــ ــم ریشه می زند ...















که آمده ای...















ولی من ندیده ام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عاشقانه ای برای تو ، ،

تاريخ : شنبه 7 مرداد 1391 ا 7:8 نويسنده : رضـــــــــا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.